Svakog mjeseca Facebook ima preko 2,5 milijarde aktivnih korisnika, Instagram 1 milijardu, a Twitter 365 milijuna. Marketing na društvenim mrežama nije samo trend, ovo je moćna tehnika industrije koja se još uvijek razvija i zasigurno će vam omogućiti da dosegnete velik broj ljudi širom svijeta.

Povezivanje sa svojom publikom važno je u svim vrstama marketinga. U ubrzanom, modernom svijetu s rastućim brojem informacija u kojemu korisnik ima sve manje strpljenja i vremena, učinkovite marketinške taktike važnije su nego ikad.

Je li dovoljno imati poslovnu stranicu na društvenim mrežama i na njima objavljivati mudre rečenice i prekrasne fotografije svog proizvoda? Nije. Ljudi se ne mogu zaista povezati s takvom vrstom predstavljanja. Vaša kampanja i vaša prisutnost na društvenim mrežama mora biti stvarna, živa, ​​mora imati dušu. To je ono s čim se ljudi mogu i žele povezati.

Stvarno, živo i s dušom – zapravo zvuči prilično jednostavno. Ali prije nego što to uspijete učiniti „jednostavnim“, prije svega, morate znati publiku koju trebate ili želite dosegnuti. Potrebno je poznavati njihove navike, kulturu, načine komunikacije. Ponekad je potreban antropolog, psiholog, jezični stručnjak i marketinški specijalist da biste uopće odgonetnuli gdje i kako započeti — a da bi sve to u konačnici zaista i funkcioniralo i urodilo plodom, potrebni su najbolji poslovni storytelleri.

Zato je nama najvažnije da istinski poznajemo naše klijente, njihove proizvode i njihovu publiku. Tek tada možemo započeti s onim što volimo i činimo najbolje: pokrećemo moćne kotačiće poslovnog storytellinga.

Društvene mreže su igralište poslovnih storytellera. Zabavno je, kreativno je, uživamo u tome … Ali također, mi društvene kampanje shvaćamo izrazito ozbiljno.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *